הסרת תוצאות חיפוש בגוגל (קידום הפוך)
יצירה וניהול של מוניטין חיוביים ברשת האינטרנט הם עניין לא פשוט, מורכב וסבוך הכולל בתוכו התייחסות לפעילויות שונות ברחבי הרשת ולדפים שונים המקושרים לשמכם. הגעה לראש תוצאות החיפוש של גוגל יכולה לשרת אתכם נאמנה במקרים בהם המידע המוצג בתוצאת החיפוש הוא מידע חיובי כגון המלצות, דפי מידע או ביקורות חיוביות, אך מה קורה כאשר בהקלדת שמכם / שם בית העסק / המותג או החברה שלכם מופיעות תוצאות חיוביות פחות, או אפילו שליליות? במקרים כאלה נדרשת הסרת תוצאות באינטרנט, שמתבררת כעבודה לא פשוטה בפני עצמה, עבודה שיכולה לארוך זמן רב ולדרוש מאמצים לא פשוטים, וכמובן מיומנות, ידע והבנה בעולם האינטרנט. במאמר זה נסביר כיצד מתבצעת הסרה של תוצאות שליליות באינטרנט, נדבר על קידום הפוך בגוגל ונספק טיפים לגבי קידום מסוג זה.