כיצד מבצעים ניהול מוניטין ברשת?
בעלי עסק רבים לא מבינים את חשיבותו של המוניטין הרשתי, אך למעשה, הביקורות, התגובות והכתבות שמופיעות על עסק כשלקוח פוטנציאלי מחפש אותו בגוגל יכולות להיות מה שיקבע אם הוא יפנה לעסק או ידפדף לעמוד הבא. כשאנחנו מדברים על ניהול מוניטין אנחנו מתכוונים לניטור מתמיד של המידע המופיע על העסק ברחבי הרשת. זה יכול להיות באתרי החדשות, בבלוגים או ברשתות החברתיות.
ניהול מוניטין מתמקד בראש ובראשונה בתכנים חיוביים ובנייתם, ולא בהסרת תוצאות שליליות מגוגל. בשורה התחתונה, הרבה יותר קל להוסיף תכנים חיוביים, ביקורות טובות ותוצאות מחמיאות לעסק במנועי החיפוש, שידחקו את התוצאות השליליות אל השאול של העמודים הגבוהים בגוגל, מאשר לעשות את ההפך. בפועל, זה אומר בעיקר יצירת תוכן איכותי, מתחדש, מרענן ומעניין – כל הזמן. כך למשל, שיווק ובניית מוניטין ברשתות החברתיות הוא אחד הכלים הטובים ביותר היום לבניית מוניטין חיובי. בנוסף יותר נכון להיערך מראש עם אסטרטגיית ניהול מוניטין מאשר "לחכות" לרגע בו כבר לא יהיה מנוס מלנהל משברים תקשורתיים ותדמית שלילית במנועי החיפוש.
מצד אחד, היום כולם ברשתות החברתיות, כל הזמן. במידה מסוימת, הרשתות החברתיות החלו לייתר את האתרים האינפורמטיביים והמגזינים, שהיו בעבר מקור השיווק העיקרי עבור עסקים רבים. הדרך הטובה ביותר להפיץ תוכן חיובי שישפר את שם המותג בקרב כמות גדולה של אנשים היא הפייסבוק. מצד שני, גם גוגל מאוד אוהבת את הרשתות החברתיות. למעשה, הערך הממשי שהיא נותנת לעמודים אישיים ופרופילים חברתיים בתוצאות החיפוש שלה הוא גבוה מאוד.
ניהול מוניטין בגוגל זו תורה שלמה שצריך להעמיק בה. לגוגל יש את האלגוריתמים שלה, ולפיהם היא קובעת – איזה אתר איכותי מספיק כדי לעמוד בראש הרשימה ואיזה לא. כמובן, ככל שאתר מופיע גבוה יותר בגוגל לאחר הקשת מילת החיפוש הנכונה, יהיו לו יותר כניסות. עסק שיודע לעקוב אחרי החוקים הפתלתלים של מנוע החיפוש ישפר את המוניטין שלו, וגם את ההכנסות. אנחנו ב-UPSITE מתמחים בדיוק בזה. באמצעות ידע עצום על נבכי נפשו של האתר, ושל הרשת כולה, נוכל לקחת אתכם בין התחנות השונות של ניהול מוניטין, כדי להזניק את העסק שלכם לגבהים חדשים. פנו אלינו, ובואו נתחיל לעבוד.