צור קשר במייל לקבלת הצעת מחיר דיסקרטיתהתקשר עכשיו - לשיחת ייעוץ דיסקרטית

הסרת תוצאות בעזרת בלוגים - סקירת כל הבלוגים בישראל

מופיעים בראש רשימת החיפוש של גוגל אך באופן שלילי? אל דאגה! באמצעות ניהול מוניטין נכון תוכלו לדחוק את התוצאות השליליות אל תחתית רשימת החיפוש ולתת דגש לקוראים שלכם על המעלות והיתרונות שלכם. באמצעות יצירה של נכסי אינטרנט מרובים ניתן לבצע דחיקה של תוצאות שליליות ובכך להשיג את יחסי הציבור להם אתם מייחלים. בעמוד זה נדבר על החשיבות של יצירה וניהול של בלוגים בעת ניהול קמפיין דחיקה של תוצאות שליליות, על האפשרויות החינמיות לפתיחת בלוגים ברשת, ונסקור את הבלוגים הנפוצים בזירה הישראלית והעולמית על מנת שתוכלו לנהל את המוניטין שלכם ברשת בצורה הטובה ביותר.

החשיבות של בלוגים בהסרת תוצאות שליליות בגוגל

לבלוגים יש חשיבות עליונה בפעילות כוללת של הסרת תוצאות שליליות מעמודי התוצאות הראשונים של גוגל. ראשית, הפתיחה והניהול שלהם היא קלה ומהירה, שנית היא מתאפשרת בחינם ללא כסף, ושלישית היא נסרקת במהירות גבוהה יחסית על ידי גוגל. לא צריך להשקיע אלפי שקלים ביצירה של עשרה אתרי לווין חדשים על מנת לדחוק את התוצאות השליליות שלכם אל מעבר לעמוד הראשון, במיוחד כאשר ניתן ליצור ולנהל בלוגים ביעילות ובקלות, ובעיקר – בחינם. העניין החשוב ביותר ביצירת בלוגים הוא ניהול התוכן שלהם. על מנת להעניק להם משנה תוקף, חשובה הזנה של תוכן איכותי ורלוונטי למונחי החיפוש עבורם נקדם את הבלוג, תוכן שאתם יכולים לכתוב בעצמכם או להוציא למיקור חוץ לחברות תוכן אינטרנטי המתמחות בכך. אל דאגה, כותב תוכן מקצועי יוכל למלא את הבלוג שלכם בכתבות מיוחדות שמתאימות בדיוק לטעם שלכם ולמסר השיווקי אותו אתם מנסים לשדר. פתיחת בלוגים בחינם היום היא סטנדרט בינלאומי. היא אפשרית וקלה, ומתאפשרת בזכות עשרות פלטפורמות איכותיות. יש פלטפורמות מוצלחות יותר ומוצלחות פחות, כאשר לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה. 

בלוגים נפוצים בזירה הישראלית

בזירה הישראלית שלושת הזירות הנפוצות והפופולאריות ביותר הן תפוז, סלונה ודה מרקר. בשלושתן יש תנועה מכובדת של גולשים וגוגל מזהה את עמודיהן הפנימיים בצורה איכותית. הבעיה הגדולה של רשת דה מרקר היא הניהול הצמוד והפיקוח של הבלוגים שנפתחים שם. לא בטוח שיאפשרו לכם לנהל את הבלוג שלכם לאורך זמן אם לא תקפידו על חוקי התוכן של האתר ואם תזנחו את הבלוג שפתחם בו. שתי הרשתות האחרות שצוינו מקפידות פחות על איכות התוכן בהן, אך נחשבות לאיכותיות פחות בעיני הגולשים, אך לא פחות בעיני גוגל.

בלוגים נפוצים בזירה העולמית

בזירה העולמית ללא ספק הרשת המובילה ליצירה ופתיחה של בלוגים בחינם היא וורדפרס. מדובר במערכת פשוטה וידידותית, וכמובן חינמית ליצירה וניהול של בלוגים. זו מערכת אינטואיטיבית המאפשרת יצירה קלה ופשוטה במספר שניות של בלוג איכותי. היתרון הגדול של המערכת הזו הוא ההתאמה הגבוהה שלה לקידום אתרים באמצעות אפשרויות פנימיות להוספת תיאורים, ניהול שמות דפים ומערכת ניהול תוכן איכותית שיוצרת באופן אוטומטי קישורים ותוכן רלוונטי אותו גוגל קוראת בקלות.

איך אפשר לדבר על בלוגים מבלי להזכיר את פלטפורמת בלוגר, רשת הבלוגים של גוגל, באמצעותה ניתן לפתוח בלוג חינמי בקלות רבה. היתרון הגדול של רשת זו הוא שמדובר למעשה במערכת של גוגל, ואין משהו שגוגל אוהבת יותר מאת האתרים של עצמה, הרי לא יתכן מצב בו גוגל תיצור מערכת אינטרנטית שלא תואמת קידום אתרים. החסרון הגדול של מערכת זו אל מול הוורדפרס הוא נוחות ההפעלה של מערכת הניהול, וזאת לצד אפשרויות בסיסיות ביותר של עיצוב.