צור קשר במייל לקבלת הצעת מחיר דיסקרטיתהתקשר עכשיו - לשיחת ייעוץ דיסקרטית

ניהול מוניטין לאנשי עסקים

עושה עסקים וחרד לשמך הטוב? המוניטין שלך הוא אולי הנכס היקר ביותר שיש לך. שנים של עבודה קשה והתנהלות מושכלת, הביאו אותך למקום שאתה נמצא בו היום. ככל שהמוניטין שלך גדל ורשת הקשרים שלך מסתעפת ונוגעת ליותר גורמים, כך הסיכוי שתפגע על ידי חרושת שמועות, השמצה אנונימית או גלויה באינטרנט, גדלה.

איך מבצעים ניהול מוניטין?

ניהול מוניטין לאנשי עסקים, הינו תחום התמחות ייחודי ומתפתח בתחומי היחצנות הדיגיטלית, השואף למקסם את המוניטין החיובי שלך ברשת בשיטות קידום ושיווק וכן להגן עליו מאזכורים שליליים. שירות זה מסופק בדרך כלל על ידי צד שלישי, בעל התמחות בנושא המבצע קידום ברשת, לרבות רשתות חברתיות. מנהל המוניטין מעשיר את הרשת במידע חיובי וניטרלי עליך ועל הפירמה שאתה מיצג וכן סורק ומנתח מגמות ביחס אליך על מנת לזהות ולטפל בזמן אמת באירועים שליליים שעשויים להשפיע על הפירמה ועל ההתנהלות העסקית שלך. 

המוניטין שלך משפיע עליך

  • לקוחות - הלקוחות שלך מאד רגישים לאמינות שאתה משדר. במהלך עסקה אתה עושה הכול בכדי להשאיר רושם אמין, זה עובר דרך החזות, אופן הדיבור וכן ביכולת שלך להצביע על הצלחות ושביעות רצונם של אחרים ממך. כיום, לקוחות אינם מסתפקים בכך ומבצעים בדיקות רקע עליך, הפעילות שלך וכן אנשים בסביבתך ומצפים לרקורד נקי, לא פחות.
  • ספקי שירות - אתה מוקף באנשים שעוזרים לך לממש את החזון שלך. קבלנים, עורכי דין, משווקים וכו'. כולם עובדים אתך רק מסיבה אחת - הם מאמינים בך. ספקי שירות מאד רגישים לסיפורים שבהם עולות טענות שאינך עומד בהתחייבויותיך. גם אם הספק שהוטל בך הינו מינורי, הדבר עלול לעורר תגובת שרשרת של נטישה ושיבוש הפרויקטים שאתה עמל עליהם.
  • מתחרים - בדרך כלל אנשים עסוקים בענייניהם, אך כששמועות זדוניות מתעוררות הדבר עלול למשוך אליו סקרנים ובעלי אינטרס. מסתם קשקשת לא סימפטית ברשת אתה עלול למצוא את עצמך מתנגח עם יריביך המבקשים לנצל את החולשה הזמנית שלך כדי להרוויח נקודות. כידוע מלחמות זה עסק יקר שיכול להימנע על ידי ניהול מוניטין לאנשי עסקים המבוצע על ידי מומחים.

מה עושים כשיש אזכורים שליליים עליך ברשת?

ברגע שמערכות הסריקה שלנו מזהות בעיה, אנחנו פונים לאתרים ומבקשים להסיר את התוכן הפוגעני. כמו כן, במידה ולא ניתן להסיר את התכנים ובמקביל לפעילות זו, אנחנו דואגים להתנהל מול הטענות באמצעות הסברה ולהשקיט את הרוחות, כי לפעמים כול מה שצריך זה השלמת מידע חסר.

במקביל לטיפול בדרך "הדיפלומטית" אנו דואגים לייצר תוכנית עבודה לשימוש נכון בנכסים אינטרנטיים קיימים שלך במידה ויש כאלה ויצירת נכסים חדשים, קידום תוצאות חיוביות והסרה של התוצאות השליליות מהעמוד הראשון בגוגל ע"י הכנסה וקידום של מגוון תוצאות חיוביות.

ניהול מוניטין לאנשי עסקים עושים עם אנשי מקצוע!

כששלמות עסקיך מוטלת על המוניטין שלך, אל תשאיר את שמך הטוב לחסדי הגורל. אפסייט ניהול מוניטין דואגת לכך שתוכל לשמור על המוניטין שלך נקי לאורך זמן - זאת המומחיות שלנו. 

צור עמנו קשר לשיחת ייעוץ דיסקרטית ואנליזה של התוצאות השליליות אודותיך.